سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم بارکد میزان فروش بالای یک میلیارد

فیلم ایرانی بارکد

 

فروش فیلم «بارکد» در حالی طی 10 روز از یک میلیارد عبور کرده است که تا کنون هیچ تیزری از این فیلم، نه در ماهواره و نه در تلویزیون پخش نشده است. مصطفی کیایی در هیمن رابطه از درخواست برای پخش تیزر فیلم تازه‌اش در صداوسیما، خبر می‌دهد و با وجود این‌که فیلم مدتی است روی پرده رفته، به آی‌سینما می‌گوید: «امیدواریم تلویزیون از ما حمایت کند.»

«بارکد» از آغاز اکران خود یعنی 19 خرداد تا کنون یک میلیارد و 220 میلیون تومان فروش داشته است. این در حالی است که با توجه به سخت‌گیری‌های اخیر این فیلم تا کنون هیچ تبلیغی در شبکه‌های ماهواره‌ای نداشته و از سوی دیگر رسانه ملی نیز هنوز حمایتی از این فیلم نکرده و هیچ تیزری از صداوسیما برای آن پخش نشده است. به این ترتیب، باید فروش خوب «بارکد» را تنها متکی به تبلیغات دهان به دهان مردم دانست و به حساب محبوبیت بازیگرانش گذاشت که درباره فیلم در صفحات شخصی‌شان اطلاع‌رسانی کرده‌اند.
 

مصطفی کیایی کارگردان این فیلم، در گفت و گو با ما از درخواست برای پخش تیزر فیلم تازه‌اش در صداوسیما، خبر می‌دهد و با وجود این‌که فیلم مدتی است روی پرده رفته، به ما می‌گوید: «ما درخواستمان را داده‌ایم و امیدواریم تلویزیون از ما حمایت کند. به هر حال ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است!»

او در پاسخ به این‌که ممیزی خاصی به تیزر این فیلم وارد نشده یا هنرمندی ممنوع‌التصویر اعلام شده یا نه؟ می‌گوید: «شورای مسئول این امر در تلویزیون، فیلم را دیده و قرار است به ما خبر دهد، هنوز چیزی درباره این مسائل به ما اعلام نشده اما امیداوریم در یکی دو روز آینده تکلیف این اتفاق مشخص شود.»

به گفته او، با وجود این‌که تبلیغات فیلم تا کنون دهان به دهان بوده و این موضوع بسیار مهمی است، اما هنوز بسیاری از مخاطبان از روی پرده رفتن این فیلم خبر ندارند که پخش تبلیغات در تلویزیون می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد: «در حال حاضر مسابقات مختلف ورزشی مثل یورو 2016 از تلویزیون روی آنتن می‌رود و نمی‌توان تاثیر تلویزیون را نادیده گرفت. به خصوص اگر شرایطی پیش بیاید که هنگام پخش این مسابقات تبلیغ داشته باشیم.»

فیلم ایرانی بارکد

کیایی همچنین در پاسخ به این‌که آیا مسابقه طراحی شده بر اساس تیتراژ این فیلم با صدای یاس، نیز با شکست مواجه شده است، می‌گوید: «نه، ما مسابقه را در هر صورت برگزار می‌کنیم و طبق قرار جوایز داده خواهد شد. به هر حال اشتباه از جای دیگری بوده و ما برای کسانی که در این مسابقه شرکت کرده‌اند احترام قائلیم و نسبت به مردم بدقولی نخواهیم کرد. حتما مراسمی برگزار و جوایز اهدا می‌شود.»

بازیگران این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، رضا کیانیان، بابک بهشاد، علی کوچکی، رضا شریفی نژاد، آرش تاج، سحر آربین، مرجان علیزاده، شهرام جمشیدی، سمانه عارف پور هستند و در خلاصه داستان آن آمده است: «پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.»

البته در اتفاق جالبی دیشب احسان علیخانی به تبلیغ درباره این فیلم در برنامه «ماه عسل» دست زد و تماشای آن را به مردم پیشنهاد کرد

منبع : icinema.ir