سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک سوم فصل را از دست خواهد داد

ه گزارش "ورزش سه"، بال چپ پرتغالی رئال مادرید، تابستان گذشته به موناکو قرض داده شد اما به دلیل مصدومیت تنها توانست 19 بازی برای این تیم انجام دهد و از آوریل گذشته به دور از میادین است. او در فنلاند زیر نظر دکتر ساکاری تحت عمل جراحی قرار گرفت و فعلا زیر نظر فیزیوتراپ معتمد خود قرار دارد.

 

 

 

روز گذشته مشخص شد که او تا ماه نوامبر(آبان) نمی تواند در میادین حضور داشته باشد. کوئنترائو با اتمام قرارداد قرضی اش به رئال باز می گردد و دوست دارد فرصت دوباره ای در این تیم به وی داده شود با این حال رئالی ها به دنبال بال چپ دیگری هستند تا با مارسلو به رقابت بپردازد و چندان روی او حساب باز نکرده اند.

 

از سوی دیگر رئال به دلیل مصدوم بودن کوئنترائو نمی تواند او را به تیمی دیگر انتقال دهد چون هرجا که برود یک سوم فصل را از دست خواهد داد و این به شرطی است که بازهم دچار مصدومیت نشود. هنوز موضع مدیران رئال در مورد این بازیکن مشخص نیست و او به یک معضل جدی برای کهکشانی ها بدل شده است.


DVDFab Passkey 8.2.7.8 + Lite – شکستن قفل DVD

 


DVDFab Passkey 8.2.7.8   نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی‌قفل‌های نرم افزاری را از روی دیسک‌های محافظت شده بردارید و انواع قفل‌هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. 
این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم‌های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد‌ها و اسکریپت‌های جدید جهت شکستن قفل‌های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید. 

ویژگی‌های نرم افزار DVDFab Passkey : 

تعدادی از تغییرات جهت بهبود در روند کاری نرم افزار 
برطرف شدن مشکل رمزگشایی در دیسک‌های Blu-ray 
حذف تمامی‌بخش‌های امنیتی از DVD , دسیک‌های Blu-ray 
امکان کارکردن با نرم افزار‌های دیگر مانند : ImgBurn , PowerDVD , CloneDVD ,… 
امکان تماشای DVD , Blu-ray بدون هیچ محدویتی 
امکان رمزگشای انواع DVD , Blu-ray‌ها 
و…. 

The post DVDFab Passkey 8.2.7.8 + Lite – شکستن قفل DVD appeared first on دانلود رایگان نرم افزار .

ادامه مطلب...

DLL Suite 9.0.0.2379 + Portable نرم افزار رفع خطاهای فایلهای DLL


DLL Suite  9.0.0.2379 فایل‌های DLL از جمله مهمترین فایل‌های موجود در کامپیوتر می‌باشند و یکی از بخش‌های پایه ای و اساسی برای اجرای نرم افزارها روی سیستم‌های عامل هستند. گاهی اوقات این فایل‌های DLL دچار مشکل میشوند، برای مثال پاک میشوند و یا به هر دلیلی نمی‌توانند در اجرای نرم افزاری خاص همکاری کنند و پیغام‌های خطا میدهند. DLL Suite نرم افزار کاربردی می‌باشد که قادر است فایل‌های DLL موجود در سیستم شما را بررسی و آنها را در صورت داشتن مشکل تعمیر کند . 
The post DLL Suite 9.0.0.2379 + Portable نرم افزار رفع خطاهای فایلهای DLL appeared first on دانلود رایگان نرم افزار . 
ادامه مطلب...

YouTubeGet 6.6.1 + Portable – دانلود از سایت یوتیوب

 


YouTubeGet 6.6.1 نرم افزاری است که تمام آنچه را که شما برای دانلود سریع و آسان فایل‌های ویدیویی از یوتیوب و سپس تبدیل آن‌ها به فرمت‌های دلخواهتان به منظور ذخیره سازی و استفاده‌های متفاوت نیاز دارید، در خود جای داده است. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود فایل‌های ویدیویی که در فرمت FLV می‌باشند، به صورت خودکار آن‌ها را به فرمت‌های MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV و … تبدیل می‌کند تا شما قادر باشید فیلم‌های یوتیوب را بر روی MP4 یا تلفن همراه خود، نمایش داده و ببینید. 
قابلیت‌های کلیدی نرم افزار YouTubeGet: 
– دانلود فیلم‌های موجود در یوتیوب برای نمایش در گوشی‌های موبایل 
– تبدیل خودکار ویدیوهای یوتیوب به فرمت 3GP 
– دانلود فیلم از یوتیوب برای iPod و PSP 
– ذخیره سازی فیلم‌های دانلود شده در فرمت iPod MOV یا MP4 
– دانلود و رایت ویدیو‌های یوتوب بر روی سی دی و دی وی دی 
– امکان ذخیره سازی فیلم‌های دانلود شده در قالب فرمت‌های فرمت‌های AVI، WMV ،MOV ،3GP ،MP4و… 
– هماهنگ شده با حافظه کلیپ بورد تا هنگامی‌که شما در حال کپی کردن URL ویدیو یوتیوب هستید، بلافاصله URL به پنجره دانلود افزوده شود 
– مرورگر یوتیوب 
– جستجو بین فیلم‌های یوتیوب و پیش نمایش آن‌ها قبل از دانلود 
– و … 
The post YouTubeGet 6.6.1 + Portable – دانلود از سایت یوتیوب appeared first on دانلود رایگان نرم افزار .  ادامه مطلب...

Wise Reminder 1.23.60 یادآوری فعالیت های روزانه


Wise Reminder 1.23.60 یک ابزار بسیار ساده و کار آمد برای یادآوری قرارها و کارهایی می‌باشد که شما در آن ثبت کرده اید و با دادن هشدار به شما مثل یک منشی خصوصی آنها را به شما یادآوری میکند و می‌توانید با خیال راحت به کارهایتان برسید و دیگر نگران فراموش کردن قرار یا کارهایتان نخواهید بود . نرم افزار Wise Reminder بر خلاف محیطی ساده و کاربر پسندی که دارد از امکانات زیادی بهره می‌برد . از جمله ی این امکانات میتوان به مشاهده ی تمام یادآوری‌های ثبت شده ، اضافه کردن امکانات جدید ، سرعت بالای ویرایش نوشته‌ها و … اشاره کرد . این نرم افزار یک محیط دلپذیر و لذتبخش را برای یادآوری امورتان برای شما فراهم میکند. 
ویژگی‌های نرم افزار Wise Reminder : 
– بصورت کاملا رایگان 
– محیط کاربری ساده و آسان 
– کارکردی بسیار دقیق و پیشرفته 
– انعطاف پذیر و قابل ویرایش 
– مشکل آپدیت نرم افزار برطرف شده 
– مشکل گذشتن تاریخ و تکرار برطرف شده 
The post Wise Reminder 1.23.60 یادآوری فعالیت های روزانه appeared first on دانلود رایگان نرم افزار . 
ادامه مطلب...