سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امین قاسمی نژاد با ماشین سازی دوباره بست

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد مهاجم فصل اخیر ماشین سازی تبریز که در لیگ دسته اول موفق به زدن 11 گل شده بود و در رده دوم برترین گلزنان قرار داشت عصر امروز با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسید و قرارداد خود را تمدید کرد.

 

او یکی از ارکان اصلی صعود ماشین سازی به لیگ برتر به حساب می‌آید.

ادامه مطلب...

پرامتیاز ترین بازیکن والیبال ایران فرانسه خرداد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک ریو با نتیجه 3 بر صفر مقابل فرانسه شکست خورد تا صدر جدول را از دست بدهد. با این حال در دیداری که بازیکنان در اندازه های خود ظاهر نشدند شهرام محمودی امتیازآورین بازیکن میدان بود. او با 19 امتیاز موثرترین بازیکن زمین بود و بعد از او میلاد عبادی پور با 14 امتیاز دومین بازیکن امتیازآور ایران محسوب می شد.

 

 


در طرف دیگر آنتونیو روزیر و کوین تیله با کسب 18 و 13 امتیاز بهترین های فرانسه بودند اما آنها بیش از اینکه خودشان امتیاز کسب کنند از اشتباهات بازیکنان ایرانی سود می بردند. فرانسه 20 امتیاز را از اشتباهات ایرانی ها به دست آوردند که این برای شاگردان لوزانو عملکرد خوبی محسوب نمی شود.

ادامه مطلب...

هندبال نفت و گاز با قدرت در آسیا شرکت می کند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، یعقوب شکوهی در خصوص عملکرد تیمش در بیست و هشتمین دوره لیگ برتر هندبال و نایب قهرمانی در این مسابقات اظهار داشت: ما در این فصل نتیجه تلاش خود در 3 فصل گذشته را گرفتیم. تیم ما در سال 91 همین ترکیب را داشت و هر سال پله پله صعود کرد. سال اول در لیگ هفتم شدیم، سپس در رده پنجم قرار گرفتیم و این فصل نیز نایب قهرمان شدیم.

 

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در ادامه افزود: بچه‌ها چند سال است کنار هم هستند و هماهنگ بودند و عوامل زیادی در این نتیجه موثر بود، البته زور ما نسبت به منیزیم کم بود و نتوانستیم قهرمان شویم. تیم منیزم بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش را در اختیار داشت و کفه ترازو به نفع این تیم بود اگرچه در بازی رفت به پیروزی رسیدیم اما در نهایت به رده دوم رضایت دادیم. ما برای تفکر باخت به منیزیم نرفته بودیم و می‌خواستیم قهرمان شویم اما جدول، مسابقات و فشار تماشاچیان باعث شد تا نتوانیم به قهرمانی برسیم.

 

وی در خصوص نحوه برگزاری لیگ و جدل بازی‌ها گفت: جدول طولانی شد و 11 ماه طول کشید و بازیکنان اذیت شدند و 11 ماه درگیر لیگ بودند و وقفه‌های زیادی به خاطر تیم ملی وجود داشت که ناخواسته بود‌، البته باید گفت که در این فصل سطح داوری نسبت به لیگ های گذشته بهتر شده بود. اشکال در همه مسابقات وجود دارد که انشالله در جلسات با فدراسیون مطرح خواهیم کرد.

 

شکوهی در خصوص ادامه حضور بازیکنان در این تیم و همچنین حضور در لیگ ستارگان عنوان کرد: تیم ما بومی است و همه بازیکنان از شهرهای اطراف هستند و مشکلی برای ادامه همکاری با این تیم ندارند.همه چیز به سیاست‌های وزارت نفت بستگی دارد. در جریان هستید که تیم فوتبال نفت برای فروش گذاشته شده است اما تیم هندبال مشکلی ندارد و تنها باید تقویت شود.

 

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران یادآور شد: مسئولان گچساران علاقه‌مند هستند تا تیم هندبال این شهر با اندکی تغییرات در ساختار و تقویت بازیکنان خود در لیگ آسیا هم شرکت کنند و این موضوع برای شهر کوچکی مثل گچساران اهمیت دارد.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در مورد انحلال تیم نفت و گاز گچساران حرفی زده نشده است و این تیم در حوزه قهرمانی است. در مناطق محروم و در اینجا تنها اسپانسر برای تیم‌های ورزشی همین شرکت نفت است. مردم این مناطق گرما، آلودگی و دود را تحمل می‌کنند و تنها از مسئولان نفت انتظار دارند تا تنها دلخوشی و سرگرمی آنها را نگیرند. در این شهرها دلخوشی مردم به همین چند رشته ورزشی است و امیدواریم مسئولان نفت حمایت خود را از این رشته‌ها و مردم ادامه دهند.

 

شکوهی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان تبم هندبال نفت از بازیکنان بومی و فرزندان همین کارکنان شرکت نفت هستند و حرکت این تیم رو به جلو است امیدواریم که حمایت‌ها بیشتر شود.

 

شکوهی در خصوص مطالبات بازیکنان از تیم نفت و گار گچساران گفت: در حال حاضر بازیکنان و کادر فنی این تیم حدود 75 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. در مورد باقی مبلغ نیز باید بگویم که شرکت نفت معمولا درصدی از قرارداد را بعد از اتمام لیگ پرداخت می‌کند و در این خصوص مشکلی وجود ندارد. تیم اوایل فصل مشکلاتی داشت اما در اواخر فصل پرداخت‌های خوبی به بازیکنان دادند. سوابق تیم ما نشان می‌دهد که تا کنون هیچ شکایتی از سوی بازیکنان در همه رشته‌های نفت و گاز به فدراسیون‌ها انجام نشده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

 

 

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران  در پایان گفت: از مسئولان لیگ برتر و فدراسیون هندبال به دلیل توجه به تیم نفت و گاز گچساران و دعوت از 4 بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی تشکر می‌کنم.


ادامه مطلب...

بازگشت فرهاد مجیدی از زبان خودش

به گزارش “ورزش سه”، مجیدی که دقایقی پیش با خبرنگار ما گفتگو می‌کرد درباره حضورش روی نیمکت استقلال و آینده این تیم صحبت‌های جالبی را مطرح کرده که حتماً موردتوجه هواداران تیم پرطرفدار آبیپوش قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه مجیدی کمتر تن به گفتگو می‌دهد این مصاحبه اهمیت ویژه‌ای دارد.
در چند هفته گذشته، خیلی از رسانه‌ها شمارا گزینه جدی مربیگری استقلال در فصل بعد، معرفی کردند. آیا این اخبار را تأیید می‌کنید؟
با من چند نوبت در این مورد صحبت شد اما در حال حاضر چنین تصمیمی ندارم. در این فوتبال میدانم باید آنقدر باهوش باشی که بدانی چه موقع به سمت نیمکت استقلال بروی. این را هم بگویم همانطور که ناگهانی با فوتبال خداحافظی کردم، ناگهانی مربیگری را شروع می‌کنم.

 فرهاد مجیدی: به وقتش برمی‌گردم!

شنیده شد که شما مدرک لازم برای مربیگری را فعلاً در اختیار ندارید. گویا یکی از مسئولان کمیته آموزش چنین مصاحبه‌ای را انجام داده بود.
صحبت من در فدراسیون با آقای محصص درباره مدرک نبود اما در این مورد فقط آقای محصص و معینی در فدراسیون فوتبال صلاحیت اظهارنظر تخصصی دارند. من دوره مربیگری را در اروپا طی کردم و فقط یک‌ترم دوهفته‌ای باقیمانده. که آن را هم در ماه اکتبر پشت سر می‌گذارم. در کلاسهای مربیگری در لندن، فقط 20 درصد ظرفیت کلاسها متعلق به مربیانی با رزومه خارج از انگلیس و یا آسیایی است و به همین خاطر برای هر ترم محدودیت ثبتنام وجود دارد و دریافت این مدرک زمان بیشتری را از من گرفته. متاسفانه بعضی‌ها از مسائل اطلاعی ندارند و اظهارنظر نادرست می‌کنند.
استقلال در جام حذفی هم موفق نبود. جام قهرمانی به اصفهان رفت. وضعیت کنونی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
فقط بازهم تکرار کنم که در تیم امسال هیچ نقشی نداشتم و تنها سعی کردم بهعنوان یک هوادار حامی تیم محبوبم باشم. این کار را هم فقط این فصل انجام ندادم. فصل قبل هم به ورزشگاه رفتم و این فصل هم همین کار را انجام دادم.
آخرین جام قهرمانی استقلال با کاپیتانی شما بهدست آمد و در چند فصل گذشته استقلال در کسب قهرمانی ناکام بوده، درباره عملکرد اعضای هیات مدیره چه نظری دارید؟
من نظراتم را سال قبل گفتم و مردم به یاد دارند. امیدوارم اشتباهات مجدداً تکرار نشود.


نارضایتی از جابر انصاری به خاطر موقعیت نیمه اول

به گزارش “ورزش سه”، جابر انصاری اگرچه در بازی شب گذشته مقابل ذوب آهن نمایش بدی نداشت اما موقعیتی که در نیمه نخست از دست داد، آرزوهای پرویز مظلومی و هواداران استقلال را بر باد داد.

ادامه مطلب...