سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییرات صورت گرفته در سری جدید دورهمی

یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه «دورهمی» از اضافه شدن بازیگران جدید به گروه و تغییر ساختار این برنامه در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، هاشم رضایت اعلام کرد: به احتمال فراوان در روزهای آتی تغییراتی در ساختار برنامه خواهیم داشت. همچنین چند بازیگر جدید به گروه اضافه می‌شوند و در متن‌ها هم تغییراتی ایجاد خواهیم کرد.

وی درباره ضبط قسمت‌های آتی برنامه «دورهمی» و اینکه این پروژه تا چه زمان روی آنتن شبکه نسیم خواهد ماند؟ پاسخ داد: ضبط مجموعه «دورهمی» همچنان در حال انجام است؛ ضمن اینکه برنامه پنجشنبه شب هفته جاری با حضور بهرام زند – مدیر دوبلاژ – به روی آنتن می‌رود. با توجه به صحبت‌هایی که با مدیر شبکه نسیم داشتیم، مجموعه «دورهمی» تا اواخر سال جاری روی آنتن خواهد ماند.

سری جدید دورهمی

رضایت در ادامه با بیان اینکه طراحی و تکمیل طرح اولیه «دورهمی» هشت ماه به طول انجامید، درباره به تصویب رسیدن این طرح توسط تلویزیون توضیح داد: ایده اولیه برنامه «دورهمی» از اواخر سال 93 شکل گرفت و پس از آن شهریور 94 بود که مجوز ساختش صادر شد. در واقع اواخر سال 93 و هنگام استقبال فوق‌العاده مخاطبان از برنامه «خندوانه» ایده ساخت «دورهمی» به ذهنم خطور کرد و قصد داشتم با ساخت آن یک قدم رو به جلو داشته باشیم. هر چند ایده اولیه و دعوت از رامبد جوان برای حضور در «خندوانه» نیز توسط من شکل گرفت اما این بار قصد داشتم برنامه‌ای را طراحی کنم که به صورت ترکیبی تولید شود و مخاطبان نیز مانند یک تئاتر به تماشای بازی بازیگران بنشینند.

تهیه‌کننده «دورهمی» همچنین توضیح داد: برای اینکه به یک طرح خوب و کامل برسم، چندین برنامه پرمخاطب از کشورهای دیگر را بررسی کردم. برنامه «شب‌های کمدی با کاپل» نیز یکی از همین برنامه‌ها بود که دکور آن نزدیکی فرهنگی بسیاری با معماری ما داشت؛ البته این برنامه از لحاظ مضمون و ساختار تفاوت‌های بسیاری با ایده اولیه «دورهمی» داشت. آنها یک مهمان دعوت می‌کنند و دو نفر که لباس زنانه پوشیده‌اند با مهمان به شوخی می‌پردازند. شخصی که در میان مردم نشسته اسپانسر برنامه است و هیچ استندآپ و نمایشی نیز در برنامه وجود ندارد.

او درباره معرفی طرح «دورهمی» به مدیر وقت شبکه نسیم گفت: بعد از ارائه طرح به آقای دکتر کرمی، وی در همان جلسه اول این ریسک را پذیرفتند تا برای اولین بار در تلویزیون ایران طرح چنین برنامه‌ای تصویب شود. چندین نکته نیز از طرف وی برای رفع اشکالات برنامه مطرح و پس از چندی روی طرح اصلی لحاظ شد.

هاشم رضایت در پایان گفت‌و‌گوی خود، به سختی‌های تولید چنین برنامه‌هایی در تلویزیون کشور اشاره کرد و گفت: زمانی که در شبکه سوم سیما حضور داشتم، پیشنهاد ساخت برنامه‌ای با این سبک و سیاق را به چند تهیه‌کننده ارائه داده بودم ولی با توجه به سختی‌های بسیاری که کار داشت، کسی ریسک آن را نمی‌پذیرفت. با آغاز رسمی پیش تولید از آقای حمید رحیمی نادی که یکی از بهترین تهیه‌کننده‌های نمایشی و ترکیبی تلویزیون هستند، به عنوان تهیه‌کننده مشترک دعوت کردم تا این پروژه را با وی تولید کنیم.

برنامه «دورهمی» جمعه و شنبه هر هفته ساعت 23 با اجرای مهران مدیری به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

منبع : ایسنا

نتیجه نهایی بازی فوتبال نفت آبادان فجر سپاسی

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی پرهیجان و نزدیک نفتی ها با گلهای محمد شادکام و امیر ذلیکانی، این دیدار سرنوشت ساز را به سود خود تمام کردند .


نفت آبادان:

حسن هوری. علی عبداله زاده. حسین بغلانی. وحید فارغ. مجتبی ممشلی. محمد پورمحمد. محسن ربیع خواه. محمدزبیر نیک نفس. میلاد جهانی. امیر زلیکانی و محمد شادکام
سرمربی: نادر دست‌نشان

فجرسپاسی:

 

 

نتیجه بازی نفت آبادان فجر سپاسی


رضا حیدری. ایمان سلیمی. فرهاد سالاری پور. سید علیرضا زندوی. ایمان باصفا (56 صادق بابامحمدی). مصطفی ماهی. مسعود ریگی (90 مهدی کریمیان). احمد حسین زاده. ابراهیم صالحی و علی غلامرضا پور
سرمربی: علی کلانتری  

  ادامه مطلب...