سفارش تبلیغ
صبا ویژن

YUMI 2.0.2.6 Final – بوت و نصب سیستم عامل از طریق USB

 


YUMI 2.0.2.6 Final احتمالا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که سیستم‌عامل ویندوز 7 یا 8 را به کمک یک فلش‌مموری بر روی کامپیوتر خود نصب کنید یا حتی آن را از روی فلش‌مموری اجرا کنید. برای انجام هر کدام از این کارها به یک فلش‌ جداگانه احتیاج خواهید داشت. اما ما قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم، که با استفاده از یک فلش مموری بتوانید قابلیت بوت چند سیستم‌عامل را تجربه کنید. در حقیقت این برنامه نوعی بوت چندگانه Multi Boot است. با YUMI ابتدا فلش شما تبدیل به یک فلش Bootable شده و سپس بسته به حجم فلش (2 ، 4 ، 8 و … گیگ) می‌توانید انواع و اقسام نرم‌افزارهای قابل بوت مانند Clean-Up tools را بر روی آن بریزید. علاوه بر اینها، YUMI می‌تواند دیسک قابل بوت شما را مجهز به منوی ساده ای کند که هر بار که خواستید مجددا ویندوز نصب کنید، از این منو استفاده کنید. اگر یکی از اعضای خانواده شما هر چند روز یکبار کامپیوتر خود را دستکاری کرده و از شما درخواست می‌کند برای او ویندوز بریزید، می‌توانید از این راه استفاده کنید و یک دیسک  یا فلش مموری نصب آسان ویندوز که مجهز به منو هم باشد، برای او تهیه کنید. 
The post YUMI 2.0.2.6 Final – بوت و نصب سیستم عامل از طریق USB appeared first on دانلود رایگان نرم افزار . 

Related posts: 
دانلود Easy2Boot USB 1.77 Final – نصب سیستم عامل با فلش مموری 
Universal USB Installer 1.9.6.5 + Portable – بوت و نصب سیستم عامل از طریق USB 
VirtualBox 5.0.24.108355 Final + Extension Pack + Portable – نصب چند سیستم عامل 

ادامه مطلب...

دانلود App Builder 2016.139 – ساخت اپلیکیشن موبایل با HTML5


App Builder 2016.139 یک برنامه برای توسعه اپلیکشن و برنامه‌های موبایل شما با HTML5 می‌باشد. این برنامه با ابزارها و ده‌ها کنترلر ویژال و غیر ویژوال در محیط این نرم افزار وجود دارند که تنها با عمل Drop می‌توانید آنان را به محیط راحی این نرم افزار اضافه کنید. از جمله این کنترلرها می‌توان به کنترلرهایی نظیر Timers, HTTP Clients, Text Inputs, Push Buttons و بسیاری دیگر از کنترلرهای کاربردی در توسعه نرم افزارهای موبایل اشاره کرد. شما برای توسعه نرم افزار با قابلیت HTML5 که بدون نیاز به یاد داشتن و تسلط بر جاوا اسکرپیت شما با تعداد فراوانی از اکشن‌ها سر و کار دارید که تقریبا متناسب با هر نیازی ، به شما امکان ایجاد اپلیکیشن‌هایی قدرتمند را می‌دهد. برنامه App Builder که می‌توانید برای ساختن اپلیکیشن‌های موبایل با قابلیت HTML5 استفاده نمایید و طرفداران زیادی را در برنامه نویسی اندروید و آی او اس دارد و نیازی نیست که مفاهیم سخت و پیچیده برنامه نویسی و زبان‌ها جاوا و Objective-C یا Swift  را یاد بگیرید. این برنامه که با زبان HTML5 با توجه به امکان اجرا در دستگاه‌های گوناگون ، روشی بسیار مناسب و آسان برای توسعه برنامه‌هایی قدرتمند است که می‌تواند آغاز مناسبی در قدم‌های ابتدائی برنامه نویسی دستگاه‌های قابل حمل برای شما باشد. 



The post دانلود App Builder 2016.139 – ساخت اپلیکیشن موبایل با HTML5 appeared first on دانلود رایگان نرم افزار . 
ادامه مطلب...

SideFX Houdini FX 15.5.480 x86/ 15.5.523 x64 طراحی و مدلسازی سه

 


SideFX Houdini FX 15.5.480 نرم افزاری قدرتمند برای مدل سازی و خلق افکت‌های ویژه و درعین حال یک پکیج کاربردی برای طرح‌های سه بعدی می‌باشد. این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا طرح‌هایی زیبا و حرفه ای را بدون نیاز به استفاده از پلاگین‌های اضافی یا گروهی از برنامه نویس‌ها ایجاد نمایید. با استفاده از این برنامه با بکارگیری فناوری Houdini Master می‌توانید افکتهای ویدئویی خیره کننده و جذاب و انیمیشن‌های عالی را خلق نمایید، در میان ابتکاری بوجود امد ه در دهمین نسخه نرم افزار لازم به ذکر است که می‌توان از این برنامه بصورت متحد برروی چندین رایانه برروی یک شبکه داخلی لستفاده نمود ونیز محدودیتهای رفتاری افکتهای سیالات در این نسخه کاهش پیدا نموده و ابزار جدید Pyro FX برای ایجاد افکتهای دود و آتش افزوده شده است، علاوه بر این فناوری Interactive Photorealistic Rendering برای مشاهده سریع تغییرات بوجودآمده در صحنه‌های سه بعدی تزیینی استفاده شده است، ومی‌توانید با اطلاعات خود بصورت سه بعدی کار نمایید و می‌توانید با این برنامه تصاویر پیچیده و زیبا بدون نیاز به برنامه نویسی حرفه ای ایجاد نمایید ونیز با استفاده از افکتهای ویژه ویدئویی و انیمیشن نرم افزار قادر یه ساخت فیلمهای زیبا و جذاب خواهید بود. SideFX Houdini Master بگونه ای متفاوت ایجاد افکتهای پویا و بصری را با نمونه‌های زیبا ممکن می‌سازد. 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار SideFX Houdini Master : 
خلق افکتهای ویژه ویدئویی و انیمشن‌های جذاب و خیره کننده 
کار بصورت سریع، هوشمند و انعطاف پذیر 
ارائه سطح جدیدی از ادراک طرح‌های گرافیکی 
کنترل برروی تمامی‌ابزارها 
بهره گیری از واسط گرافیکی مستقیم و کاربرپسند 
مدل سازی چندضلعی 
مدل سازی NURBS 
خلق اشیای هندسی 
ابزارهای اضافی برای ویرایش حرکات 
انیمشن رویه ای و ویرایش حرکات 
خلق و ویرایش صداهای زیبا 
مدیریت نور و سایه‌ها 
پشتیبانی یکپارچه از زبان برنامه نویسی Python 
پشتیبانی از نسخه‌های مختلف ویندوز 
و… 
The post SideFX Houdini FX 15.5.480 x86/ 15.5.523 x64 طراحی و مدلسازی سه بعدی appeared first on دانلود رایگان نرم افزار . 

ادامه مطلب...

دانلود PACE Suite 4.0.0 نرم افزار ویرایش بسته های MSI


PACE Suite 4.0.0 یک نرم افزار جدید و کامل و جامع از برنامه‌های کاربردی است و می‌توانید به طور دستی بسته‌های MSI موجود را ویرایش نمایید. قابلیت ایجاد آموزش و مستندات صفحه نمایش و به صورت ساده بسته‌های نرم افزاری SFT, OSD یا SPRJ files را ویرایش نمایید. این برنامخ از چهار برنامه کاربردی نظیر MSI Generator, MSI Editor, App-V Generator و Docu Generator تشکیل شده است. هریک از این ابزارها به شما در سرعت بسته بندی درخواست تان کمک می‌کند. با استفاده از برنامه PACE Suite قابلیت‌هایی نظیر امکان و حفظ و سازماندهی تاریخچه کل عملیات و برگرداندن اقدامات مختلف در سیستم می‌باشید و همچنین قادر به ضبط فعالیت‌های دسکتاپ برای ایجاد مستندات خاص وجود دارد. 



The post دانلود PACE Suite 4.0.0 نرم افزار ویرایش بسته های MSI appeared first on دانلود رایگان نرم افزار . 

Related posts: 
دانلود Sony Catalyst Production Suite 2016.1.1 نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی 
Red Giant Magic Bullet Suite 12.1.6 پلاگین ویرایش فیلم 
دانلود 91 PC Suite for Android v1.7.10.255 – نرم افزار مدیریت گوشی های اندروید 
ادامه مطلب...

Instant PDF Password Remover 7.0 + portable حذف پسورد فایل های p

 


Instant PDF Password Remover 7.0 همانطور که از نامش مشخص است برای حذف پسورد فایل‌های PDF قفل دار می‌باشد. این نرم افزار میتواند انواع پسورد‌ها را بازگشایی کند از پسورد‌های طولانی گرفته تا پسوردهای پیچیده ، همچنین نرم افزار توانایی بازگشایی پسورد‌های مدل (RC4, AES) را نیز داراست. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار ساده است. برای شکستن قفل نرم افزار یا باید آن را توسط نرم افزار باز نمایید و سپس فرایندهای لازم را انجام دهیم یا در روش دوم کافی است برای کلیک راست برروی فایل PDF مربوطه و انتخاب گزینه مربوط به نرم افزار Instant PDF Password Remover نسبت به حذف پسورد اقدام کنید. 
برخی از فایل‌های PDF برای انجام برخی از فرایندها دارای پسورد هستند. مثلا امکان پرینت و ویرایش وجود ندارد و بایستی پسورد مورد نظر وارد شود. این نرم افزار میتوانید با شکستن قفل ، این محدودیت‌ها را نیز از بین ببرد. 
The post Instant PDF Password Remover 7.0 + portable حذف پسورد فایل های pdf appeared first on دانلود رایگان نرم افزار . 

Related posts: 
Wondershare PDF Password Remover 1.5.3.3 + Portable – حذف پسورد فایل‌های PDF 
Simpo PDF Password Remover 1.2.1 حذف پسورد پی دی اف 
Winrar Password Remover & Unlocker 1.0.6.2 Final – بازیابی پسورد فایل RAR 

ادامه مطلب...