سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماموریت جدید از میلان به ونیز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی شابا نیوز و به گزارش خبرگزاری فارس، فیلیپو اینزاگی ستاره سابق میلان و آتزوری پس از آنکه از روسونری به خاطر کسب نتایج ضعیف اخراج شد تقریبا یک سال بدون تیم مانده بود. امروز سایت ایتالیا فوتبال خبر داد: اینزاگی رسما هدایت تیم دسته سومی «ونیز» برعهده گرفت. ونیز به تازگی از سری D به سری C ایتالیا صعود کرده است.


چه کسانی با تیم والیبال به ایران آمدند

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران پس از شرکت در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو و کسب نخستین سهمیه المپیک تاریخ والیبال ایران، صبح امروز (سه‌شنبه) وارد تهران شد.در کاروان ایران، علاوه بر لوزانو، شهرام محمودی و محمد موسوی به دلیل مشکلی که در بلیت خود داشتند به همراه تیم ملی وارد تهران نشدند و در شهر دبی امارات ماندند. به گفته محمود افشار دوست، دبیر فدراسیون والیبال با یک ساعت تأخیر به ایران می‌آیند.

 


علی لاریجانی مدیری قوی و به فکر معیشت مردم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی شابا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس علی‌ محمد شاعری در بهشهر با بیان اینکه راه امام(ره)، راه استقلال اسلام و عزت مردم ایران اسلامی است، اظهار کرد: همه مسؤولان باید پشت سر مقام معظم رهبری با تلاش خود به مردم خدمت کنند و به‌عنوان یک مسؤول تا جایی که می‌توانیم تلاش کنیم که سرباز خوبی برای ولایت بوده و در راه توسعه وضعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مردم تلاش کنیم.

* لاریجانی نقطه مشترک نمایندگان مجلس دهم است

وی با اشاره به برخی نشست‌های بیرون از مجلس برای مصادره رأی نمایندگان مستقل به نفع جریان خاص، افزود: تعادل در مجلس دهم حفظ و تقریباً موازنه جریانات سیاسی در آن برقرار شده است، هیچ فردی حق چنین برداشت‌ها یا مصادره آن به نفع جناح سیاسی خاصی را ندارد، لذا با عقلانیت و تصویب قوانین درست در راستای منافع ملی گام برداشته و وظیفه نظارتی خود را به‌خوبی انجام می‌دهیم.

شاعری در پاسخ به توهین برخی جریانات سیاسی به نمایندگان مستقل، متذکر شد: نمایندگان مستقل افکار و نظرات خود را دارند، اندیشه‌های افراد را نمی‌توان مصادره کرد، انتخاب آقای لاریجانی نشان داد که عقلانیت در مجلس، بر گرایشات سیاسی پیروز شده است و او نقطه مشترک نمایندگان دوره دهم است، شاید عده‌ای قصد مصادره رأی نمایندگان مستقل را داشته باشند، اما توانایی این کار را ندارند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه انتخاب هیأت رئیسه مجلس را نشانه عقلانیت دانست و گفت: این انتخابات در آزادی کامل انجام شد و مجلس نشان داد که با عقلانیت و تجربه لازم در مسیر ولایت گام برمی‌دارد.

شاعری ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که وقایع مجلس ششم تکرار شود و همانطور که مردم با خیال آسوده نمایندگان خود را انتخاب کرده‌اند، بدانند که نمایندگان نیز مطالبات آنها که مطالبات اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا است را با جدیت پیگیری می‎کنند.

* لاریجانی می‎تواند بستر آرامی را در مجلس فراهم کند

عضو مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مصلحت کشور و منویات مقام معظم رهبری در دستور کار مجلس دهم قرار دارد و آینده این مجلس را روشن می‌بینم، خاطرنشان کرد: علی لاریجانی با مدیریت خود نشان داده که می‌تواند بستر آرامی را در مجلس فراهم کند و در تعامل سازنده با دولت با تصویب قوانین درست، نظارت صحیح و حسن اجرای آن و سعی و تلاش، مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی که مهم‌ترین چالش‌های پیش روی کشور است را با همراهی نمایندگان برطرف و برای معیشت مردم حرکت کند.

* امام خمینی(ره) به‌عنوان حقیقتی همیشه ماندگار است

شاعری در بخش دیگری از گفت‎وگو از امام خمینی(ره) به‌عنوان حقیقتی همیشه ماندگار یاد کرد و افزود: تا مردم در صحنه هستند و از انقلاب دفاع می‌کنند، یاد و نام امام راحل همیشه در تاریخ ایران ماندگار است و اکنون نیز که پرچم ایران اسلامی به دستان ولی امر مسلمانان جهان است، ایران تا همیشه طلایه‌دار مبارزه با استعمار، استکبار، فقر و فساد می‌ماند.

* خدمت به مردم نمونه بارز مطیع امر رهبری بودن است

وی خدمت به مردم را نمونه بارز مطیع امر رهبری بودن دانست و با تأکید بر مدیریت جهادی متذکر شد: مدیریت سنتی پاسخ‌گوی مردم نیست و اگر می‌خواهیم به اهداف اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم، باید مدیریت جهادی داشته باشیم.

شاعری با انتقاد از نابسامانی وضعیت بازارچه فجرآوران در بهشهر گفت: ریشه رنج بیکاری در نبود توسعه پایدار و توسعه‌نیافتگی نیز حاصل سوءمدیریت است، در حالی‌که مردم ما از وجود معضلات اقتصادی و اجتماعی رنج برده و بیکاری، جوانان مردم را آزار می‌دهد؛ نمی‌توانیم از توسعه صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه 72 درصد از جمعیت روستاهای شرق مازندران به شهرها کوچ کرده و گاهی دغدغه آب شرب دارند، گفت: با اینکه 700 میلی‌متر در سال باران می‌بارد، اما با بحران آب مواجه هستیم و شرق مازندران با همه منابع طبیعی و امکانات بالقوه و جوانانی که سرمایه‌های اصلی هستند، از بیکاری و طلاق رنج می‌برد، لذا باید تغییر جدی در کیفیت مدیریت خود ایجاد کنیم.

* طرح جامع گردشگری شرق مازندران آماده شده است

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه توسعه این منطقه باید اولویت همه مسؤولان مربوطه باشد، افزود: بدون حاشیه برای رضای خدا و برطرف کردن مشکلات مردم تلاش می‎کنیم، هرچند تضعیف مدیران به صلاح کسی نیست، اما لازم است که نتیجه کار مسؤولان برای همه روشن باشد تا مشکلاتی مانند بیکاری، هیچ مسؤولی را شرمنده مردم نکند.

وی با اشاره به آماده شدن طرح جامع گردشگری شرق مازندران اظهار کرد: در این راه مهم، هرگز وارد حاشیه‎ها نمی‌شوم، افرادی را که برای رفع نیاز مردم تلاش دارند را حمایت کرده و دستان آنها را می‌بوسم.

شاعری در پایان رویکرد فرهنگی را از دیگر مسائل مهم مدیریت جهادی دانست و بیان کرد: شهید هاشمی‌نژاد هویت شهادت‎طلبی و بزرگانی چون آیت‌الله کوهستانی، علامه ایازی و آیت‌الله جباری هویت علمی و مذهبی شرق مازندران هستند و باید این شاخصه را در دیگر مسائل نیز ایجاد کرده و با اعتمادسازی، در توسعه فرآیند فکری جامعه خود تلاش کنیم.


خداحافظی تلگرام از ایران تکذیب شد

خبر "خداحافظی تلگرام از ایران" که در برخی رسانه های داخلی منتشر شده بود، تکذیب شد.

براساس مصوبه آخرین جلسه‌ شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیس جمهور برگزار گردید، اطلاعات کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام باید به داخل کشور منتقل شود.

برهمین اساس، شرکت های خارجی پیام رسان که در داخل ایران فعالیت دارند، برای ادامه فعالیت خود ملزم خواهند شد تا همه اطلاعات و فعالیت مرتبط با شهروندان ایرانی را به داخل منتقل کنند. از این رو شبکه تلگرام نیز باید اطلاعات کاربران ایرانی را به داخل کشور منتقل کند.

پیش از این نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از درخواست برای انتقال سرورهای تلگرام به ایران خبر داده بود.



ادامه مطلب...

از الهه احمدی تقدیر شد

 مراسم اختتامیه مسابقات دانشگاه ها و آموزشگاه ها با اهدای جام قهرمانی به نیروی دریایی برگزار شد و الهه احمدی نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش ج.ا.ا، مراسم اختتامیه مسابقات دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش ج.ا.ا با اهدای جام قهرمانی به امیر دریادار جعفری تهرانی جانشین فرمانده نیروی دریایی برگزار شد.

 

در این مراسم که علاوه بر امیر تهرانی، حمید سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان دولت دهم، سرهنگ فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی فرمانده کل ارتش و جمع کثیری از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان دانشگاه های فارابی، امام علی (ع)، امام خمینی (ره) و دانش آموزان آموزشگاه های ارتش حضور داشتند، احکام روسای جدید هیات های ورزشی ارتش به آنها اهدا شد.

ادامه مطلب...